کفش هایم رامی پوشم،
ودر زندگی قدم میزنم...
زندگی ارزش رفتن دارد،
آنقدر می روم،
تاصدای پاشنه هایم
گوش نا امیدی را کر کند.
خوب میدانم کفش هایم
پاهایم را میزنند،
اما همچنان خواهم رفت...
زیرا زندگی ارزش لنگان رفتن را دارد...
همه هستی ام...
ما را در سایت همه هستی ام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 122 تاريخ: يکشنبه 1 ارديبهشت 1398 ساعت: 4:40
حوالــی خاطراتمان
بـــه انتــــــظارت
چه مشتاق نشسته ام
تا یک بغل دلدادگی
یک سبد پراز عشق
و یک نفس همراهی
تا بی نهایت در کنارت
که من به عشق تو
و حس تو نیاز دارم ...!!!
همه هستی ام...ما را در سایت همه هستی ام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 108 تاريخ: يکشنبه 1 ارديبهشت 1398 ساعت: 4:40